Det här är Fredrik Sjöbergs blogg om träning och om saker som jag mår bra av. Jag bloggar också på sjobergfredrik.se. Där läser du om olika gör-det-självprojekt. Ofta med hjälp av sysmaskin.

2010-01-25

Träningspasset på Sats - Jag är med!

Tillbaka efter jul och nyår. Januari blir kort. Gött att Sats har kör en inspirerad start på året. Träna 2 ggr/vecka i 12 veckor. Jag antar utmaningen. Skillnad i år mot hur jag tränade i höst är att jag kommer börja köra fler egna pass och inte helt förlita mig på att min PT måste vara med. Idéen är att testa i 6 veckor och se om jag håller tempot uppe. Idag var det en skön smakstart efter semester och en veckas fasta med Ashtanga Yoga. Hennas pass är jäkligt bra. Det är så att jag inte vill rekomendera det. Svårt att få platser på måndagar ändå. Men visst testa. Det är som sagt grymt.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar