Det här är Fredrik Sjöbergs blogg om träning och om saker som jag mår bra av. Jag bloggar också på sjobergfredrik.se. Där läser du om olika gör-det-självprojekt. Ofta med hjälp av sysmaskin.

2010-04-19

Upptakt för Vätternrundan 2010

Idag körde jag de första milen inför Vätternrundan i sommar. Sent. Men vädret har inte varit till en cyklist fördel. Nu är jag igång. Jag, Erka och Anders körde en slinga ut till Ekerö Möbler. Hård motvind ut och helt enkelt bra medvind hem. För mig var det premiär för nya dojjor, spd-pedaler och nylindat styre. Min gamla hoj mådde helt ok. Fast för mina ädlare delar var de 3,5 milen ett helvete. Häcken värker. Jag är skeptisk till att köra med min sadel och/eller cykel 30 mil i sommar. Nu jagar jag något hett på Blocket...
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar