Det här är Fredrik Sjöbergs blogg om träning och om saker som jag mår bra av. Jag bloggar också på sjobergfredrik.se. Där läser du om olika gör-det-självprojekt. Ofta med hjälp av sysmaskin.

2009-11-11

En älskad cover - Viking Helen

Frågan är vad som är bäst. Kopian eller orginalet. Igår testade jag att köra en Viking Helen. Vilket innebär tre runder av:
  • 500 m rodd (orginal Helen är 400 m löpning)
  • 21 stycken kettlebell svingar
  • 12 chins
Jag fick vad jag tålde och pustade ut efter 13.45 stenhårda minuter. Jag har inte testat orginalet ännu, men misstänker att det inte kommer vara mycket lättare. Bättre.

En annan cover jag gillar är Matt Weddles cover på Outkasts Hey Ya. Den är grym. Bättre än orginalet? Det vet jag inte. Men bra, ja.

Tyvärr kan man inte bädda in orginalversionen av covern som är bättre än covern på covern.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar