Det här är Fredrik Sjöbergs blogg om träning och om saker som jag mår bra av. Jag bloggar också på sjobergfredrik.se. Där läser du om olika gör-det-självprojekt. Ofta med hjälp av sysmaskin.

2009-09-06

Runda Årstaviken per fot eller cykel - Det är frågan

Phu, sugen på att göra en räd. Skaffa mig ett skimmer från fysisk aktivitet. Kolla om Erka ska köra upp på Hammarbybacken eller om jag får nöta själv runt Årstaviken med joggingdojjor på. Inte helt inspirerad. Trött sen gårdagesn rajraj och bröllopsfirande. En grymt skön tillställning med båttur i Stockholms skärgård. Jäklar vad vackert det är.

Hm, egentligen är det väl annars mest en vanlig söndag med sista uppladdningen inför nästa vecka och planering av vad som ska göras. Funderar på att köra Yoga på måndag. Sen har jag bokat tid med min pt både på tisdag och torsdag. Helgen blir kalas. Hela E's familj fyller år i september så det vankas middagar och firande hela helgen :).
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar