Det här är Fredrik Sjöbergs blogg om träning och om saker som jag mår bra av. Jag bloggar också på sjobergfredrik.se. Där läser du om olika gör-det-självprojekt. Ofta med hjälp av sysmaskin.

2009-09-08

Yoga - bra för korta höftböjare...

Phu. Yoga är riktigt skitjobbigt ibland. Känns ordentligt i hela kroppen. Och hur skönt som helst efteråt. Jag var på SATS Hornstulls Ashtanga Yoga igår. Den var grym. Henna som håller klassen är bra. Har koll och hinner med att gå runt och rätta till allas fel. Jag misstänker att jag kommer gå fler måndagar i höst...

Kollade yogamöjligheter på jobbet också. Vi har ett fint erbjudande att träna på arbetstid en gång i veckan. Det kommer jag test. Redan imorgon!

Hepp. Nu är det dags att grotta ner sig i det nya igen. Sen iväg till Hornstull och köra ett pass med Ulrik min pt.
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar