Det här är Fredrik Sjöbergs blogg om träning och om saker som jag mår bra av. Jag bloggar också på sjobergfredrik.se. Där läser du om olika gör-det-självprojekt. Ofta med hjälp av sysmaskin.

2009-10-06

Ingen PT idag för Herr Hurtig - feber sätter käppar i hjulen

Fasen. Jag som är så taggad. Och så slår en elak förkylning till. Det började redan i söndags när jag tog premiärrundan med min landsvägshoj. Nacken värkte och det blev inte bättre framåt kvällen. Måndag morgon halsont och huttrig. Hela natten till tisdag feber...

Läste den här artikeln om att det är livsfarligt att träna sjuk och bokade av onsdagens cykling med Erka och ställde in dagens pass med min PT. Nu är det kurering som gäller. Vill snart vara tillbaka med cyklng och träning för att inte riskera att tappa fart inför min Vätternrundasatsning. Hepp!
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar