Det här är Fredrik Sjöbergs blogg om träning och om saker som jag mår bra av. Jag bloggar också på sjobergfredrik.se. Där läser du om olika gör-det-självprojekt. Ofta med hjälp av sysmaskin.

2009-10-12

Måndag utan sviter från förkylning och feber

Det enda som återstår av förra veckans feber och ledvärk är lite hostningar. Faktiskt helt ok. Är sugen på att komma igång och köra lite den här veckan igen. Fick i och för sig en helt ok dos med träning förra veckan. Körde teknikträning med PT i torsdags kväll. Inga stora tunga vikter och tuffa rundor, men jäkligt bra att bara få rätt teknik. Kommer göra underverk på mina övningar den här veckan. Hoppas jag.

I lördags körde jag ett pass SatsAfro. Riktigt kul. Det är gött att komma upp på lördag förmiddag och bara går ner till gymmet och få köra sig helt slut och se riktigt ful ut. Jag kommer att komma tillbaka nästa helg.

Idag blir det Ashtanga Yoga på Sats. Mjukstart på veckan. Hepp!
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar