Det här är Fredrik Sjöbergs blogg om träning och om saker som jag mår bra av. Jag bloggar också på sjobergfredrik.se. Där läser du om olika gör-det-självprojekt. Ofta med hjälp av sysmaskin.

2009-11-07

En grå novemberdag på Allt för hälsan i Älvsjö

Har precis kommit hem efter en lång skön dag på Allt för hälsan i Älvsjö. Massor med människor och utställare. Något tips. Inte så mycket inspiration. Min sammanfattning blir:
  • Hittade en bra handlare för proteintillskott. Här ska svullas!
  • Mycket Goijiberries. Gotta till frukost!
  • Nötter och torkade frukter.
  • En försök till maxning av chins.
  • Kanske världens godaste wrap till lunch.
Facit för dagen är också att det var för lite aktivtiet.  Förmycket shopping. Jag testade att maxa chins och det var ingen succé. Tre stycken blev det. Ouppvärmd. Jag behöver träna mer.

Hur som, förnedringen arrangerades av STAD (STockholm förebygger Alkohol- och drogproblem) och de har tips av Musse på hur man kör skön 100% hårdträning. Läs mer om det här!

Och kolla in klippet där Musse Hasselvall tar reda på vad en riktig chinner är.
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar