Det här är Fredrik Sjöbergs blogg om träning och om saker som jag mår bra av. Jag bloggar också på sjobergfredrik.se. Där läser du om olika gör-det-självprojekt. Ofta med hjälp av sysmaskin.

2009-11-22

Fruktsallad och löpning är bra för att ladda om

Efter en lång vecka med mycket jobb, var igång igår också, var det skönt att sova ut idag. Åt en modig portion fruktsallad med rått ägg, choklad och kände mig laddad. Jag brukar röra i allt gott jag hittar hemma. Nötter, hampafrön, goji och incabär.


Sen blev det en vända runt östra delarna av Söder. Gillar att komma ner längs Södermälarstrand och se hela stan breda ut sig. Det bästa med söndagsjogg är att det ger möjlighet att skingra tankarna. Ladda om. Det blev inget särskilt avancerad insats idag. 4 km och rörlighetsövningar. Håller igen och körde ingen styrka. Är riktigt pepp på nytt försökt med WOD:en Elizabeth i morgon och vill vara utvilad.
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar