Det här är Fredrik Sjöbergs blogg om träning och om saker som jag mår bra av. Jag bloggar också på sjobergfredrik.se. Där läser du om olika gör-det-självprojekt. Ofta med hjälp av sysmaskin.

2009-09-29

Domen har fallit efter Flextestet

Jag hade en träning med min PT på Sats idag och kollade mina värden från Flextestet. Helt ok visade det sig. Jag ligger på 98 % för min åldersgrupp. Inte helt kasst och ingen omöjlig uppgift att förbättra heller!

Jag har satt ett eget mål för var jag vill ligga. Åtminstone komma ner under 15 minuter på 3 km. Det borde ge mig ett värde på 110-115 %. En ok nivå i första steget. Kanske kommer mina långa vändor på hoj lösa biffen? Vet inte. Borde i alla fall bidra.

Imorgon är en stor dag. Först riktigt bra program på jobbet. Sen kuta till Ekens Cykel på Hornsgatan och hämta mina nyservade wheels. Kommer bli gotta! Ska försöka hitta batterier till den antika cykeldatorn som sitter på. Sen kommer INGET att stoppa mig från en premiärtur och första milen mot Vätternrundan 2010!
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar