Det här är Fredrik Sjöbergs blogg om träning och om saker som jag mår bra av. Jag bloggar också på sjobergfredrik.se. Där läser du om olika gör-det-självprojekt. Ofta med hjälp av sysmaskin.

2009-10-27

Nyslipat rekord på Cindy för Herr Hurtig

Yes. En förbättrad tid är en riktigt fin present och ett bra kvitto på att träningen ger resultat. Idag körde jag Cindy. Något anpassad för att jag ska komma igenom. Det blev en tinyCindy som ser ut såhär:
  • 5 pull-ups - med hopp
  • 10 armhävningar - med knän
  • 15 benböj
  • Max rundor på 15 minuter (normalt 20 minuter) är det som räknas
Det gick bra och jag förbättrade antalet rundor till 14 stycken. Riktigt gött! En klar förbättring mot min förra runda med 11 hela varv, 5 pull-ups och 8 armhävningar.

Kolla in det här klippet för att se hur tuff WODen Cindy är:


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar